Dados dos autores não aparecem na plataforma ao inserir o DOI

Por gentileza,

Estou tentando incluir o artigo Expansão do letramento informacional com a metacognição e o metaletramento: potencializando a aprendizagem do século XXI publicado na revista Informação & Informação v. 27 no. 1 de 2022 de minha autoria e da minha orientadora, Maria Heldaiva Bezerra Pinheiro, Kelley Cristine Gonçalves Dias Gasque e não consigo pois os nomes dos autores não aparecem quando incluo o DOI: 10.5433/1981-8920.

Agradeço o seu apoio

Maria Heldaiva B. Pinheiro

1 Like

Hi @Pinheiro.M.H.B,

Thanks for your message. I do not see that an article with the title ‘Expansão do letramento informacional com a metacognição e o metaletramento: potencializando a aprendizagem do século XXI’ has ever been registered with us, as you can see from these search results: https://0-search-crossref-org.libus.csd.mu.edu/?q=Expansão+do+letramento+informacional+com+a+metacognição+e+o+metaletramento%3A+potencializando+a+aprendizagem+do+século+XXI&from_ui=yes

Additionally, DOI 10.5433/1981-8920 is the DOI used for the journal Informação & Informação as a whole. That is not the DOI for an individual article within the journal. And, authors cannot be added to the metadata of a journal-title-level DOI.

Based on your message, I don’t think your article has been registered with us (yet). You may wish to contact Universidade Estadual de Londrina, the member who has registered the journal Informação & Informação, to enquire about the status of your article and its registration with Crossref.

Please let me know if you have any additional questions.

Kind regards,
Isaac

Dear @Pinheiro.M.H.B , welcome to the community.

Prezada.
Primeiramente o DOI é esse 10.5433/1981-8920.2022v27n1p558
O DOI não está ativado. Como Isaac comentou, entre em contato com o editor da revista na UEL, solicitando a ativação.

Fistly the DOI is 10.5433/1981-8920.2022v27n1p558
The DOI isn´t activated. As @ifarley commented, wish to contact to journal editor at UEL.

Kind regards,
Edilson

1 Like

Thank you @edamasio. Much appreciated!

Hi,

Thank you for the information, I have already contacted the magazine Info & Info.

Best regards.

Maria Heldaiva B. Pinheiro

1 Like